წინამდებარე დოკუმენტში მოცემულ ტერმინებს აქვთ შემდეგი მნიშვნელობა:
წინამდებარე დოკუმენტი წარმოადგენს ხელშეკრულებას მომხმარებელსა და კომპანიას შორის, რომელიც არეგულირებს მომხმარებელსა და კომპანიას შორის არსებულ ურთიერთობასა, მათ შორის მომხმარებლის მიერ კომპანიისგან მომსახურების მიღებას, პლატფორმის გამოყენებასა და სხვა მომიჯნავე საკითხებს.
წინამდებარე „წესებზე და პირობებზე“ დათანხმებით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ თანახმაა მიიღოს კომპანიის მიერ შეთავაზებული მომსახურება წინამდებარე დოკუმენტით განსაზღვრული წესებისა და პირობების შესაბამისად.
კომპანია არის შუამავალი ორგანიზატორებსა და მომხმარებლებს შორის. იგი პლატფორმის საშუალებით ორგანიზატორებს უწევს ბილეთების ელექტრონული ვაჭრობის მომსახურებას და აძლევს მათ საშუალებას მომხმარებლებს შესთავაზონ და მათზე გაყიდონ სხვადასხვა სახის ღონისძიების ბილეთები, ხოლო პლატფორმის საშუალებით მომხმარებლებს აქვთ შესაძლებლობა სახლიდან გაუსვლელად ერთ სივრცეში შეიძინონ სხვადასხვა ტიპის ღონისძიების ბილეთები.
კომპანია არ არის ღონისძიების ორგანიზატორი ან თანაორგანიზატორი. შესაბამისად იგი ვერ იქნება პასუხისმგებელი იმ შედეგებზე, რომელიც გამომდინარეობს მომხმარებელსა და ორგანიზატორს შორის არსებული ურთიერთობიდან.
კომპანია არის ორგანიზატორებისგან დამოუკიდებელი სუბიექტი, მაშინაც კი თუ ორგანიზატორი იყენებს კომპანიის სასაქონლო ნიშანს, ეს აღნიშნავს მხოლოდ თანამშრომლობას კომპანიასა და ორგანიზატორს შორის.
კომპანიის მომსახურებით სრულყოფილად სარგებლობისთვის აუცილებელია ანგარიშის (პროფილი) შექმნა. ანგარიშის გასახსნელად მომხმარებელი უნდა მიჰყვეს პლატფორმაზე განთავსებულ ინსტრუქციას: მიუთითოს მოთხოვნილი ინფორმაცია და საჭიროებისამებრ, გაიაროს ვერიფიკაცია.
პლატფორმაზე მომხმარებლებს შესაძლებლობა აქვთ გაიარონ რეგისტრაცია და შექმნან ანგარიში Google-ს ან Facebook-ის გამოყენებით. ასეთ შემთხვევაში მომხმარებელი დამატებით უნდა დაეთანხმოს Google-სა და Facebook-ის მიერ მითითებულ წესებსა და პირობებს, რომლის დაცვაზეც პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს.
ანგარიშის შექმნამდე მომხმარებელი უნდა დარწმუნდეს, რომ აღნიშნულით არ ირღვევა საქართველოს კანონმდებლობა და მესამე პირთა უფლებები.
ანგარიშის შექმნის დროს მითითებული მონაცემების სიზუსტეზე სრული პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს. კომპანია უფლებას იტოვებს დამატებით მოთხოვოს მომხმარებელს პლატფორმაზე მითითებული მონაცემების სიზუსტის დადასტურება. მომხმარებლის მონაცემები დამუშავდება კომპანიის კონფიდენციალურობის პოლიტიკისა და კანონმდებლობის შესაბამისად.
ანგარიშის დეტალების უსაფრთხო შენახვაზე პასუხისმგებლობა ეკისრება მომხმარებელს. იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელს აქვს ეჭვი, რომ მესამე პირს აქვს მისი ანგარიშის დეტალები, მომხმარებელი ვალდებულია დაუყონებლივ შეცვალეს იგი ან დაუკავშირდეს კომპანიას.
მომხმარებლის მიერ საქართველოს კანონმდებლობის ან წინამდებარე დოკუმენტის უხეშად დარღვევის შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს გააუქმოს მომხმარებლის ანგარიში.
მომხარებელი უფლებამოსილია ნებისმიერ დროს მოითხოვოს ანგარიშის გაუქმება. აღნიშნულისთვის მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს კომპანიას ელ.ფოსტის ან ტელეფონის საშუალებით. ელ.ფოსტა ვალდებულია დაუყონებლივ დაამუშაოს მომხმარებლის მოთხოვნა და არაუმეტეს 10 დღის ვადაში წაშალოს მომხმარებლის ანგარიში. კომპანია უფლებამოსილია უარი თქვას ანგარიშის გაუქმებაზე (რის თაობაზეც დაუყონებლივ უნდა აცნობოს მომხმარებელს), თუ არსებობს კანონით გათვალისწინებული საფუძველი.
პლატფორმაზე ბილეთის შეძენა მხოლოდ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ. ბილეთის ყიდვისთვის მომხმარებელი უნდა მიჰყვეს პლატფორმის ინსტრუქციას.
ბილეთის საბოლოოდ შეძენამდე მომხმარებელს შესაძლებლობა აქვს დააიდენტიფიციროს ბილეთების ყიდვის დროს დაშვებული შეცდომა (არსებობის შემთხვევაში) და გამოასწოროს იგი.
მომხმარებელს პლატფორმაზე ბილეთის შეძენა შეუძლია მხოლოდ უნაღდო ანგარიშსწორებით;
კომპანია უფლებას იტოვებს ლეგიტიმური მიზნებით შეზღუდოს ერთი მომხმარებლის მიერ ერთ ღონისძიებაზე ბილეთების შეძენის რაოდენობა გონივრულ ოდენობამდე.
მომხმარებლის მიერ ბილეთის შეძენისთანავე, მომხმარებლისთვის ელექტრონული ბილეთი ხელმისაწვდომი იქნება პლატფორმაზე, ამასთანავე მომხმარებელი ელექტრონულ ბილეთს მიიღებს ელ.ფოსტაზე და მითითებულ ტელეფონის ნომერზე, SMS შეტყობინების სახით.
მომხმარებელი ვალდებულია, ბილეთის მიღებისთანავე შეამოწმოს ბილეთების სისწორე. პერსონალიზებული ბილეთების შემთხვევაში, მომხმარებელმა უნდა შეამოწმოს სწორად არის თუ არა დატანილი მისი პერსონალური მონაცემები ბილეთზე. ბილეთის ნებისმიერი ხარვეზის ან შეუსაბამობის აღმოჩენის შემთხვევაში, მომმხარებელმა დაუყოვნებლივ უნდა შეატყობინოს კომპანიას აღნიშნულის თაობაზე.
მომხმარებელი თავადაა პასუხისმგებელი გაითვალისწინოს ორგანიზატორის მოთხოვნები ღონისძიებაზე დასასწრებად. თუ მომხმარებელი ვერ დააკმაყოფილებს ორგანიზატორის მიერ გაცხადებულ მოთხოვნებს (ასეთს არსებობის შემთხვევაში) ბილეთის თანხა მომხმარებელს უკან არ დაუბრუნდება.
პლატფორმაზე ზოგიერთ ღონისძიებაზე დასასწრები ბილეთების შეძენა დასაშვებია მხოლოდ სრულწლოვანი პირების მიერ ან მხოლოდ ორგანიზატორის მიერ ვერიფიცირებული პირების მიერ, შესაბამისად პლატფორმაზე რეგისტრაციისა და ავტორიზაციის გავლა შესაძლოა არ გაძლევდეთ საშუალებას შეიძინოთ ნებისმიერი ღონისძიების ბილეთი;
პლატფორმაზე ღონისძიებების განთავსება ხდება ორგანიზატორის დაკვეთით და მხოლოდ ის არის პასუხისმგებელი ღონისძიების ტექნიკურ თუ შინაარსობრივ საკითხებზე, როგორიცაა:
კომპანია პასუხს არ აგებს მესამე პირების (მათ შორის ორგანიზატორის) მოქმედებაზე, მათ ვებ-გვერდებზე განთავსებულ ინფორმაციაზე;
კომპანია არ იძლევა პლატფორმის უხარვეზოდ და უწყვეტად ფუნქციონირების გარანტიას, შესაბამისად იგი პასუხს არ აგებს თუ დროის გარკვეულ მონაკვეთში ვებ- გვერდი ან მისი რომელიმე სერვისი გახდა მთლიანად ან ნაწილობრივ მიუწვდომელი, დაფიქსირდა ტექნიკური ხარვეზი და სხვა.
კომპანია არ წარმოადგენს ბილეთის გამყიდველსა და ორგანიზატორს. შესაბამისად, კომპანია არ იძლევა გარანტიას და ვერ იქნება პასუხისმგებელი ორგანიზატორსა და მომხმარებელს შორის არსებული ურთიერთობების შედეგებზე. კომპანია არ არის პასუხისმგებელი მომხმარებელსა და კომპანიას შორის არსებულ სახელშეკრულებო ვალდებულებების სწორად შესრულებაზე.
კომპანია მუდმივად ცდილობს პლატფორმა დაცული იყოს თაღლითური თავდასხმებისგან, თუმცა იგი პასუხს არ აგებს კიბერ-შეტევით ან სხვა გზით მიყენებულ არცერთი სახის ზიანზე, რაც შესაძლოა მიადგეს მომხმარებელს.
კომპანია არ არის პასუხისმგებელი იმ ინფორმაციაზე, რომელსაც პლატფორმაზე აქვეყნებს ორგანიზატორის დაკვეთით, პლატფორმაზე განთავსებული ტექსტი არ უნდა იქნეს აღქმული ისე, რომ იგი წარმოადგენს კომპანიის მიერ გაცემულ რაიმე სახის გარანტიას;
ნებისმიერ შემთხვევაში, თუკი დადგინდა კომპანიის ბრალეულობა მომხმარებლის მიმართ, არ შეიძლება პასუხისმგებლობის ზომა იყოს იმაზე დიდი, ვიდრე ეს მომხმარებლის მიერ კომპანიისთვის გადახდილი საფასურია;
წინამდებარე მუხლში მითითებული შეზღუდვები და გამონაკლისები ასევე ვრცელდება კომპანიის კანონიერ წარმომადგენლებსა და აგენტებზე იმ შემთხვევაში, თუ პრეტენზიები უშუალოდ მათ მიმართ იქნება წარდგენილი.
მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას წინამდებარე წესები და პირობები და არ დაარღვიოს მესამე პირის უფლებები;
მომხმარებელი პლატფორმის გამოყენებითა და შესაბამისი ველის მონიშვნით, აცხადებენ თანხმობას პლატფორმა გამოიყენოს მხოლოდ მოქმედი კანონმდებლობისა და რეგულაციების შესაბამისად.
კომპანია იტოვებს უფლებას მიიღოს შესაბამისი ზომები მომხმარებლის წინააღმდეგ, რომელიც არღვევს პლატფორმის გამოყენების წესებსა და პირობებს.
კომპანია იტოვებს უფლებას გააუქმოს მომხმარებლის ტრანზაქციები ან/და ანგარიში:
კომპანია წარმოადგენს მხოლოდ შუამავალს, რომელიც ეხმარება ორგანიზატორს გაყიდოს, ხოლო მომხმარებელს შეიძინოს ღონისძიების ბილეთები. შესაბამისად, კომპანია პასუხს არ აგებს ღონისძიების გაუქმებაზე, დროის ან ადგილის ცვლილებაზე. მომხმარებლის უფლებების დარღვევის შემთხვევაში, მომხმარებელს მოთხოვნის უფლება წარმოეშვება ღონისძიების ორგანიზატორის მიმართ, რომლის შესახებ ინფორმაცია ხელმისაწვდომი არის ღონისძიების გვერდზე.
იმ შემთხვევაში, ღონისძიება გაუქმდა (მათ შორის, ორგანიზატორის ინიციატივით ან ფორს მაჟორული გარემოების გამო) ან თუ კომპანიამ შეწყვიტა ღონისძიების ბილეთების რეალიზაცია სხვა ობიექტური მიზეზის გამო, კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს დაუბრუნოს ბილეთის საფასური. პლატფორმაზე გადახდილი მომსახურების საკომისიო და ბანკის საკომისიო არ ექვდემდებარება დაბრუნებას.
ბილეთის დაბრუნება
ბილეთის დაბრუნების ან/და მისი გადაცვლის პირობები დგინდება ორგანიზატორის მიერ.
იმ შემთხვევაში თუ ორგანიზატორის თანხმობით შესაძლებელია ბილეთის დაბრუნება ან/და გადაცვლა, აღნიშნულის შესახებ მითითება გაკეთებული იქნება ღონისძიების გვერდზე.
დაბრუნებისთვის/გადაცვლისათვის უნდა მოგვართოთ მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდს ელ.ფოსტაზე - [email protected] ან Facebook მესენჯერის საშუალებით.
გაითვალისწინეთ, რომ მომხმარებელთა მხარდაჭერის გუნდის სამუშაო საათებია: ყოველდღე 10:00-23:00. იმ შემთხვევაში თუ მომართვიდან ღონისძიების ჩატარებამდე დარჩენილია 48 საათზე უფრო ნაკლები ვადა, ბილეთის გადაცვლა/დაბრუნება არ განხორციელდება, თუ სხვაგვარად არ არის გათვალისწინებული ღონისძიების გვერდზე.
პლატფორმაზე გადახდილი მომსახურების საკომისიო და ბანკის საკომისიო არ ექვდემდებარება დაბრუნებას.
აქციები/ფასდაკლებები
დროდადრო პლატფორმაზე შესაძლოა იმოქმედოს კომპანიის ან ორგანიზატორის მიერ შემოთავაზებულმა აქციებმა და ფასდაკლებებმა; აქციითა და ფასდაკლებით სარგებლობა შეუძლიათ მხოლოდ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს. აქციის პირობები განისაზღვრება ინდივიდუალურად, მომხმარებელი აქციაში ჩართვამდე დეტალურად უნდა გაეცნოს მის პირობას პლატფორმის საშუალებით. აქციაში ჩართვა ავტომატურად ნიშნავს, რომ მომხმარებელი ეთანხმება მას.
მომხმარებელი აღიარებს, რომ ინტელექტუალური საკუთრების უფლებას პლატფორმაზე და მის მიერ გამოყენებულ პროგრამულ უზრუნველყოფაზე, ვიზუალზე თუ სხვა ნებისმიერ ნიუანსზე, სრულად და გამონაკლისების გარეშე ფლობს კომპანია. მომხმარებელი უფლებამოსილია მხოლოდ გამოიყენოს პლატფორმა და მისი პროგრამულ უზრუნველყოფა წინამდებარე წესებისა და პირობების შესაბამისად და მას არ აქვს რაიმე სახის ინტელექტუალური საკუთრების უფლება, რომელიც რაიმე სახით უკავშირდება პლატფორმას.
მომხმარებელმა არ უნდა განახორციელოს ისეთი ქმედება, რაც ხელყოფს პლატფორმის ან ნებისმიერი მესამე მხარის მფლობელობაში არსებული ინტელექტუალური საკუთრების უფლებებს. პლატფორმის კონტენტის ნებისმიერი რეპროდუქცია, განცხადება, გავრცელება ან ხელახლა გავრცელება, სრულად ან ნაწილობრივ, ნებისმიერი საშუალებით (მათ შორის, ქეშირება, შექმნა), გაყიდვა, გადაყიდვა, განმეორებითი გადაცემა ან მესამე მხარეებისთვის არ არის დაშვებული. იმ შემთხვევაში, თუკი შესაძლებელია მომსახურების ფარგლებში რაიმე მასალის გადმოწერა ან ბეჭდვა, მაშინ ასეთი მასალის გადმოწერა შესაძლებელია მხოლოდ ერთ აპარატზე (და შესაძლებელია წერილობით ფორმაში ბეჭდვა) და მხოლოდ თქვენი პერსონალური, არაკომერციული მიზნით გამოყენებისთვის.
მომხმარებელსა და კომპანიას შორის ურთიერთობა რეგულირდება საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
პრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს კომპანიას წერილობით შემდეგ მისამართზე [email protected] ან ქ. თბილისი, პეკინის გამზ. 41, მე-3 სართული. პრეტენზიის მიღებიდან არაუმეტეს 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის ვადაში კომპანია განიხილავს მას და დაუბრუნდება მომხმარებელს უკუკავშირით.
ნებისმიერი დავა გადაწყდება მოლაპარაკების გზით. იმ შემთხვევაში თუ მოლაპარაკება იქნება წარუმატებელი, მომხმარებელი უფლებამოსილია მიმართოს სსიპ - საქართველოს კონკურენციის და მომხმარებლის დაცვის სააგენტოს (დავის შინაარსის გათვალისწინებით) ან პირდაპირ სასამართლოს.
წინამდებარე დოკუმენტი შესაძლოა შეიცვალოს ცალმხრივად, კომპანიის ინიციატივით ნებისმიერ დროს, რომლის შესახებაც ინფორმაცია დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს უნდა ეცნობოთ გონივრული ვადით ადრე, პლატფორმაზე შეტყობინების სახით, ელ ფოსტით ან სმს შეტყობინებით.