event-image
event-image

THE AUTUMN OF THE SERVANTS

All tickets are sold out

Organizer: Royal District Theatre
Royal District Theatre
Language:ქართული
Duration:90 Minutes
Writer/Adaptation : ნინო ხარატიშვილი
Director: ნინო ხარატიშვილი
Designer: იულია ბ. ნოვიკოვა,გუნა მაიერი, ნინო–ნუცა ჭყონია,ავთანდილ მოდებაძე
Starring: ნინო ბურდული,ნატუკა კახიძე,ნატა მურვანიძე
ავტორი და რეჟისორი: ნინო ხარატიშვილი თარგმანი: ანა კორძაია-სამადაშვილი სცენოგრაფია: იულია ბ. ნოვიკოვა კოსტიუმები: გუნა მაიერი, ნინო ნუცა ჭყონია, ავთანდილ მოდებაძე გრიმი: ანუკა მურვანიძე მონაწილეობენ: ნინო ბურდული, ნატუკა კახიძე, ნატა მურვანიძე პირქუში, მიტოვებული სასახლე. გარეთ სამოქალაქო ომი მძვინვარებს. გენერალი - ქვეყნის პირველი პირი და ამ სახლის ბატონი - გაქცეულია. ყველამ თავს უშველა, სამი მსახურის გარდა: მზარეული რინა, მოახლე კაელა და ხელის გოგო ლუსი მარტო დარჩნენ. მიუხედავად რინას და კაელსა მცდელობისა, ომი მაინც იჭრება დახშულ ფანჯრებსა და ჩარაზულ კარებში, შეაღწევს სამყაროსგან მოწყვეტილი ქალების გონებაში. კაელასა და რინას შორის ძალაუფლებისთვის ბრძოლაში ლუსი სათამაშოდ გადაიქცევა; მეტოქეები არ ერიდებიან არავითარ შეურაცხყოფასა და დამცირებას ერთმანეთის გასატეხად. უსაფრთხო და დაცული ადგილი, სახლი, თანდათან ემსგავსება ბრძოლის ველს, საიდანაც თავის დაღწევა სულ უფრო და უფრო შეუძლებელი ხდება. მხარდაჭერა: კონრად ადენაუერის ფონდის სამხრეთ კავკასიის წარმომადგენლობა & საქართველოს გოეთეს ინსტიტუტი დაგვიანებული მაყურებელი სპექტაკლზე არ დაიშვება. +14 THE AUTUMN OF THE SERVANTS Written and directed by Nino Haratischwili Translated by Anna Kordzaia-Samadashvili Set design by Julia B. Nowikowa Costumes by Gunna Meyer, Nino Nutsa Chkonia, Avtandil Modebadze Make up by Anuka Murvanidze Cast: Nino Burduli, Natuka Kakhidze, Nata Murvanidze A crude mansion, a civil war is raging outside. The general, the highest official in the country and the head of the house, has fled. All employees have escaped except for the tree of them: the cook Rina, the housekeeper Kaela and the handmaid Lucy. Despite Rina and Kaela’s attempts, the war penetrates all barricaded windows and locked doors, into the minds of the isolated women. When the fight for dominance breaks out between Rina and Kaela, Lucy becomes their plaything. The opponents seem to be willing to use any means to humiliate, denounce and break the other. The apparent place of safety, the home, turns into a battlefield and the prospect of escape is becoming increasingly impossible. Supported by Konrad Adenauer Stiftung South Caucasus & Goethe-Institut Georgien